sobota, 7 lutego 2015

Depresja?

Hej.

Nie mam humoru, nie mam weny, nie mam nic. Mam wrażenie, że świat ucieka mi z rąk, przepływa przez palce. Chyba podłapałam depresje, ale jak jej nie podłapać. Męczące oczekiwanie na Małego, codziennie zawodzenie się, że to jeszcze nie dziś, ciągłe kłótnie, nerwy, łzy i przepraszanie. Aż brak na to wszystko siły.



Piosenka idealnie opisująca dzisiejszy stan rzeczy. Może to po prostu przez zmęczenie... Może przez zagubienie duszy... Zagubienie w samej sobie. Nie wiem, do cholery nie wiem, a tak bardzo pragnę wiedzieć. Chyba aż za bardzo.

Czy jestem szczęśliwa? Nie wiem. Wiem tylko, że chciałabym być, ale nie wiem czy jestem. Sama nie potrafię rozszyfrować siebie, swoich emocji. Hormony buzują chyba zbyt mocno. Potrzebuję odpoczynku od nerwów. Może to pomoże. Za dużo tego może. To już koniec na dzisiejszy dzień. Teraz chce czasu. Czasu na przemyślenia, rozpoznanie problemu. Może dnia, może dwóch. Kiedyś napisze, Jak przemyślę.

6 komentarzy:

  1. To chyba jesteśmy w podobnej sytuacji.. http://damsel-ammy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się, jeśli potrzebujesz porozmawiać napisz do mnie, chętnie pogadam, pisałam już z takimi osobami.. moja przyjaciółka też straciła sens życia ale ja pomogłam jej odnaleźć :) Wyjdziesz z tego
    Zapraszam do mnie, spodoba się? Zaobserwuj <3 gigga-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tak miałam i to około 1 miesiąca... na szczęście mi przeszło, ferie skończyły mi się tydzień temu i skończył mi się mój dobry humor i dobre samopoczucie... teraz znów to samo :/// no może nie tak samo ale podobnie
    ja myślę, że to z czasem po prostu przejdzie
    uwielbiam tą piosenkę <3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ta piosenka jest super

    moze obs za obs daj znac

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam takie coś w październiku i listopadzie, trochę to trwało ale na szczęście przeszło :)

    Pozdrawiam!!!
    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubimy tą piosenkę, może obserwacja za obserwacje zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń