poniedziałek, 16 lutego 2015

Chce już urodzić! Czy to normalne?

Hejka drogie mamuśki. Co u was nowego słychać?

Mój maluszek siedzi sobie w brzuchu, rzadko się kręci i nie ma zamiaru chyba w najbliższym czasie wychodzić. A ja? Ja już mam ochotę wytulić, wycałować. Tak wiem, wariactwo. Ale cóż taka moja dziwna natura. Do daty porodu zostały już tylko 27 dni. Tylko i aż. Ostatnio dni mi się tak bardzo dłużą. Chyba, dlatego że jest TEN WIELKI DZIEŃ coraz bliżej, ale pragnęłabym aby to było dziś. Nie wiem czemu. Ten dzień po prostu jest dla mnie jakiś inny he :) Uważacie, że to normalne, że tak czekam na Antosia czy to już wariacja?


3 komentarze:

  1. normalne, zleci i to szybko :)
    pamiętam też tak samo miałam, a moj Olivier ma juz prawie 9 lat :P
    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ! :) Wszystko będzie dobrze !
    Pozdrawiam cieplutko ! Zapraszam do mnie. Może zaobserwujesz ? :)
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowskie blog:)
    Czas zleci szybko zobaczysz ;()
    ZAPRASZAM coolcookkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń