niedziela, 1 marca 2015

Czekanie.

Hejka :)

Co tam u was słychać? U mnie wszystko dobrze. Mały jest mało ruchliwy, ale jak zacznie kopać to aż boli. Chyba uwielbia jak sprawia mi ból. 15 marca coraz bliżej, więc zostało mi tylko odliczać dni do maleństwa. Aj już nie mogę się doczekać. Ostatnio mam dziwne zachcianki. Tak dziwne... W ciąży jedynie co to ciągnęło mnie do dużej ilości słonych rzeczy, kapusty kiszonej i ogórków, a teraz jem wszystko co popadnie. Ostatnio poszłam z A do fotografa wywołać "zagubione" zdjęcia USG, którym na całe szczęście zrobiłam telefonem zdjęcie. Wyszło nieźle. Nawet bym powiedziała, że lepiej niż normalne.

To chyba tyle. Nie wiem kiedy teraz coś dodam. Może już jak będzie mały, bo zbytnio na razie nic się nie zmienia.

Do następnej :)

3 komentarze:

  1. powodzenia przy porodzie :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia !
    modamuzykaija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy blog ;)
    paulixxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń